χρηστοσ παπατζαλασ

ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: ΛΟΓΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ : ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ

Τηλ: (+30) 2610 962712
Email: cpapatz@upatras.gr

 

 

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΙ ΤΙΤΛΟΙ
  • Διδακτορικό Δίπλωμα (PhD) στην Κλινική Λογοπαθολογία Νευροχειρουργική Κλινική, Τμήμα Ιατρικής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (2020).
  • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα  Ειδίκευσης (MSc) στη Γλωσσολογία Τομέας Γλωσσολογίας, Τμήμα Φιλολογίας Πανεπιστήμιο Πατρών (2016).
  • Πτυχίο (BSc) Λογοθεραπείας, Τμήμα Λογοθεραπείας, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πατρών (2014)

 

 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
  • Διαταραχές λόγου και επικοινωνίας λόγω ενδοκρανιακών όγκων και άλλων νευροχειρουργικών παθολογιών (επιληψία, αρτηριοφλεβικές δυσπλασίες, κ.α.)
  • Κρανιοτομές σε αφύπνιση και αξιολόγηση των λειτουργιών του λόγου στη χειρουργική αίθουσα
  • Αφασίες και συναφείς επίκτητες διαταραχές του λόγου σε μονόγλωσσο και δίγλωσσο πληθυσμό
  • Αντιπροσώπευση του λόγου στον εγκέφαλο και νευρογλωσσολογία
  • Νευροβιολογία της γλώσσας και νευροπλαστικότητα
  • Σχέση νόησης-γλώσσας και γλωσσική επεξεργασία σε τυπικό και παθολογικό δίγλωσσο πληθυσμό

 

ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Προπτυχιακό επίπεδο

  •  Ψυχολογία της Γλώσσας και Νευρογλωσσολογία
  •  Ανάλυση Λογοπαθολογικής Βιβλιογραφίας στην Αγγλική Γλώσσα
  •  Κλινική Άσκηση
  •  Μαθησιακές Δυσκολίες στις Διαταραχές Λόγου και Ομιλίας

Μεταπτυχιακό επίπεδο

  •  Ο Λόγος στην Αγωγή Υγείας (ΔΠΜΣ Αγωγή Υγείας, Πανεπιστήμιο Πατρών)

 

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • 2023-2025: Εντεταλμένος διδάσκοντας, πρόγραμμα «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας», Τμήμα Λογοθεραπείας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (Καλαμάτα)
  • 2015-2025: Λογοθεραπευτής, ιδιωτικό γραφείο λογοθεραπείας, Λάρισα
  • 2017-2022: Επιστημονικός συνεργάτης και μέλος της ομάδας κρανιοτομών σε αφύπνιση της Νευροχειρουργικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας

 

ΚΡΙΤΗΣ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

  •  Brain Structure and Function
  • Journal of Neuropsychology
  • Clinical Linguistics and Phonetics
  • Journal of Integrative Neuroscience

 

ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

  • 2018-2021: Λήψη τριετούς υποτροφίας από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) για διεξαγωγή διδακτορικής έρευνας. Πράξη: «Ενίσχυση του ανθρώπινου ερευνητικού δυναμικού μέσω της υλοποίησης διδακτορικής έρευνας» MIS-5000432
  • 2014: Βοηθός έρευνας στην Ελλάδα στο ερευνητικό πρόγραμμα DFG –Projekt AL 554/7-1 του Πανεπιστημίου Στουτγάρδης (12 μήνες)

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος λογοθεραπευτή για όλη την Ελληνική επικράτεια
  • Μέλος της Ελληνικής Εταιρίας Νευροεπιστημών (ΕΕΝ)
  • Μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοθεραπευτών-Λογοπαθολόγων Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ)

 

 

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Κεφάλαια σε βιβλία:

  •  Papatzalas, C., Fountas, K., Kapsalaki, E. & Papathanasiou, I. (2021). Language Disorders in Neurosurgery. In: P. Coppens & I. Papathanasiou (Eds.), Aphasia and Related Neurogenic Communication Disorders 3rd ed. (pp. 581-601). Burlington (MA): Jones and Bartlett Publishers

Άρθρα σε περιοδικά με κριτές:

  • Papatzalas, C., & Papathanasiou, I. (2024). Exploring tumor-related language disorders: Pretreatment and post-treatment considerations. Asia-Pacific journal of oncology nursing, 11(8), 100526. https://doi.org/10.1016/j.apjon.2024.100526
  •  Papatzalas, C., Fountas, K., Kapsalaki, E., & Papathanasiou, I. (2022). The Use of Standardized Intraoperative Language Tests in Awake Craniotomies: A Scoping Review. Neuropsychology review, 32(1), 20–50. https://doi.org/10.1007/s11065-021-09492-6
  •  Papatzalas, C., Papathanasiou, I., Paschalis, T., Tzerefos, C., Kapsalaki, E., Petsiti, A., & Fountas, K. (2022). Inferior Longitudinal Fascicle and Reading: Exploring Their Relationship Through a Brain Stimulation Case Study. Communication Disorders Quarterly, 44(1), 52–61. https://doi.org/10.1177/15257401211056857
  •  Papatzalas, C., Fountas, K., Brotis, A., Kapsalaki, E., & Papathanasiou, I. (2021). The Greek linguistic assessment for awake brain surgery: development process and normative data. Clinical linguistics & phonetics, 35(5) 458-488. https://doi.org/10.1080/02699206.2020.1792997