Όνομα |
Θέμα Διδακτορικής Διατριβής |
Επιβλέπων/ουσα Καθηγητής/τρια |
Επιτροπή |
Τριανταφυλλιά Βλάχου |
Η επίδραση του τρόπου παρουσίασης των οπτικών ερεθισμάτων στην Λογοθεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά με Διαταραχή στην Έκφραση της Γλώσσας |
Σταυρούλα |
1. Μαρία Καμπανάρος Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου 2. Αρχόντω Τερζή Πανεπιστήμιο Πατρών |
Ανθή Ζαφείρη |
Αξιοποίηση/ενσωμάτωση διευκολύνσεων και δομικές προβλέψεις κατά την επεξεργασία προτάσεων από Ελληνόφωνα άτομα με μη ρέουσα αφασία |
Αρχόντω Τερζή |
1. Μαρία Καμπανάρος Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου 2. Μαρία Καμπανάρος Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου |
Σοφία Μανίκα | Ανάπτυξη ανιχνευτικού εργαλείου αμουσίας σε παιδιά και ενήλικες |
Νικόλαος Τρίμμης |
1. Βούλα Γεωργοπούλου Πανεπιστήμιο Πατρών 2. Γιάννης Παπακυρίτσης Πανεπιστήμιο Πατρών |
Δάφνη – Βαΐα Μπαγιόκα | Γλώσσα και Θεωρία του Νου (ΘτΝ) σε παιδιά δημοτικού με ή χωρίς γλωσσικά ελλείμματα | Αρχόντω Τερζή | 1. Έλενα Θεοδώρου Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου 2. Theo Marinis University of Konstanz |
Μυρτώ Περδικογιάννη |
Ανάπτυξη και αποτελεσματικότητα ενός συστήματος διαγενεακής εξιστόρησης σε ασθενείς με αφασία |
Σταυρούλα Γεωργοπούλου |
1. Ελευθερία Γερονίκου Πανεπιστήμιο Πατρών 2. Μαρία Καμπανάρος Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου |
Στεργιανή Πίττα |
Διερεύνηση των γνώσεων, των στάσεων και των συμπεριφορών των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την επιληψία. Σχεδιασμός και εφαρμογή ολοκληρωμένου προγράμματος αγωγής υγείας |
Παναγιώτης Πλώτας | 1. Ελένη Γελαστοπούλου Πανεπιστήμιο Πατρών 2. Αιμιλία Μίχου Πανεπιστήμιο Πατρών |
Vasiliki Iliopoulou |
Αντιληπτική και ακουστική ανάλυση υπερτεμαχιακών χαρακτηριστικών ομιλίας, σε ενήλικες ασθενείς με σχιζοφρένεια και διπολική διαταραχή |
Ιωάννης Παπακυρίτσης |
1. Αιμιλία Μίχου |
Αναστάσιος Καντάνης |
Ο ρόλος της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στην πρόληψη της διαβητικής νευροπάθειας-διαχείριση ατόμων με σακχαρώδη διαβήτη |
Παναγιώτης Πλώτας |
1. Νικόλαο Τεντονούρη |
Αγγελική Τσαπάρα |
Οικογένειες παιδιών και εφήβων με Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 1:μελέτη του γονεϊκού άγχους, των αντιλήψεων για τη νόσο και ο αντίκτυπός τους στην οικογενειακή λειτουργικότητα. Εφαρμογή προγράμματος αγωγής υγείας |
Παναγιώτης Πλώτας |
1. Βασιλική Σιαφάκα |
Γεώργιος Ψαρρής |
Δημιουργία λογισμικού ακουστικής εκπαίδευσης για παιδιά με ελλείμματα ακουστικής επεξεργασίας. (Στα αγγλικά) Develompent of a Greek computer-based auditory training (CBAT) program |
Νικόλαος Τρίμμης |
1. Βασιλική-Μαρία Ηλιάδου |
GHEMULET-POLITI MARIA-CRISTINA |
Κλινικά εργαλεία αξιολόγησης παρουσίας και βαθμού σοβαρότητας της δυσφαγίας σε γηριατρικό πληθυσμό |
Αιμιλία Μίχου |
1. Shaheen Hamdy |
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ |
Η συντακτική πολυπλοκότητα στον γραπτό επιχειρηματολογικό λόγο των εφήβων τυπικής ανάπτυξης και εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες |
Τερζή Αρχόντω |
1. Θεοδώρου Ελένη |